czwartek, 14 marca 2013

Wrażenia po odcinku.

Jak wasze wrażenia po wczorajszym odcinku  Na dobre i na złe? Bo moje boskie. Świetny odcinek i powrót złego Falkowicza. To jego prawdziwa natura i te jego żarciki ooooh, wspaniałe. Śmiałam się na każdej scenie z nim. A jak przeprowadzali z nim wywiad? Mistrzostwo. Miałam ochotę rzucić się na telewizor;p Patrzcie jaką radość miał z oglądania siebie w telewizji.


A jaką miał minę wypowiadając prorocze słowa tytułowe odcinka czyli ,,To nie jest nawet początek’’. Godna podziwu. 



Uważam, że Falkowicz to najlepsza postać w Na dobre i na złe, a wy?Co sądzicie o Falkowiczu? Podobał wam się wczorajszy odcinek? Bo mi bardzo.


Jednak nie traćcie czujności bo jak powiedział Falkowicz ,,To nie jest nawet początek’’.



2 komentarze:

  1. Owszem :) Cudny odcinek :D Bardzo podobały mi się sceny, kiedy rozmawiał z Wiki. I zakończenie - świetne, ciekawe czego można się będzie spodziewać.. Ps.zapraszam do mnie na www.na-dobre-na-zle.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis :D

    Dziękuję za miłe słowa u mnie na blogu.
    Kolejny blog -- > http://nowo-narodzona.blogspot.com/ < --
    FF Zmierzch , opowiadający o nowo narodzonej z armii Victori.

    OdpowiedzUsuń