niedziela, 10 marca 2013

Pamiętacie?

Czy pamiętacie jak Przemek wielbił Falkowicza? To takie dziwne jak sobie myślę, że kiedyś go ubóstwiał, a teraz go nienawdzi. Wgl jak można NIENAWIDZIĆ Falkowicza? To jest bardzo dziwne. Przemek tak kiedyś zbił Falkowicza, że miałam ochotę mu oddać. 




A wy? Co sądzicie o nienawiści Przemka do Falkowicza? Jeśli też go nienawidzicie to dlaczego? Próbuję to zrozumieć i czekam na wasze wyjaśnienia. Kto jest dla was fajniejszy Falkowicz czy Przemek?



Tylko nie przesadzajcie z objeżdżaniem Falkowicza, bo on to zobaczy i was znajdzie gdziekolwiek się schowacie! Nawet w oku swojego pacjenta.


2 komentarze:

  1. Ja wolę Przemka. Dobrze, że przywalił w ryja Falkowiczowi, bo zachował się jak świnia, że tak potraktował Ludmiłę (chociaż jej nie lubiłam). I niech się Falkowicz od Wiki odwali bo ja kibicuje Wice i Przemkowi.
    Pierwsze zdjęcie wymiata. I love it! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię zarówno Przemka jak i Falkowicza, aczkolwiek Przemek denerwuje mnie swoim postępowaniem wobec niego. Przecież Falkowicz nie zabił Ludmiły, ale jej nie uratował. Ale ostatnio konflikt pomiędzy nimi zaczyna się uspokajać. :) Kiedyś profesor był przeceż wzorem dla Zapały.

    www.na-dobre-na-zle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń