poniedziałek, 4 marca 2013

I jak go tu nie lubić?

Wiem, że wiele osób nie znosi Falkowicza. Może mają ku temu powody, w końcu oszukał Ludmiłę. No, ale kto nigdy nie błądzi?Znacie kogoś takiego? Bo ja nie. A żeby was przekonać do świetności Falkowicza wymyśliłam kilka plusów jego osoby:

1.Jest boski.
2.Robi świetne miny.
3.Ma genialny styl.
4. Potrafi być wredny i genialny.
5. Jest świetnym specjalistą. 
6.Ma zajebisty kibel.
7. Ma laskę jak House. 
8. Wiecznie zachowuje się jak naćpany.
9. Ma sexi włosy
10.Ma sexi oczy.
11.Ma sexi uśmiech.
12. JEST SEXI!
13. Rządzi.
14. Ma wzrok gwałciciela.
15.Ma uśmiech gwałciciela.
16. Ma włosy gwałciciela.
17.Jest gwałcicielem.( No z tym może troszkę przesadziłam, ale ma zadatki na niego)
18. Wymyślił fajowskie lekarstwo.
19.W każdej chwili potrafi rozśmieszyć człowieka.
20. Traktuje wszystkich z dystansem.
21.Słodko się smuci.
22. Potrafi wszystko.
23. Zaspokoi najgłębsze pragnienia.
24.Jest ZAJEBISTY!
25.Ma włosy w nosie.
26. Ma fajne nazwiska (obydwa)
27. Jak się na niego patrzy chce się śmiać, płakać, krzyczeć (wszystko naraz) 
28. Jest nieśmiertelny.
29. Uratował Gawryłę. 
30. Ma fajne klapki.



Potrzeba wam więcej plusów? Mi nie. Właśnie udowodniłam, że Falkowicz jest boski. A tego kto się z tym nie zgadza spotka kara z rąk mistrza.




8 komentarzy:

  1. Wiesz co? Ostatni argument starczył, aby mnie przekonać, że on jest świetny (chociaż uważam tak od dawna). Jego klapki muszą być zajebiste, tak jak jego boskie, sexi stopy. Jego kibel również rządzi, ale zapomniałaś o jednym plusie: FALKOWICZ ŚWIETNIE CAŁUJE! (wiem coś o tym XD )

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwariowałaś!! Jak możesz jakiegoś okropnego faceta porównywać z Housem?? Wara od House'a, on jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej nawet nie wiedziałam ze on sie tak nazywa, ale kojarze go z jednego filmu i fakt jest swietny :) W wolnej chwili zapraszam do mnie na http://ourloveourpassion.blogspot.com/ :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz :) poza tym u mnie na blogu rozdanie, a do wygrania dwa piękne wisiorki, zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszesz tak na każdym blogu, a pewnie nawet nie wiesz o czym ten jest. Żenada.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też go kocham i "Żebrusia" też <3

    OdpowiedzUsuń