środa, 6 lutego 2013

Witajcie!

Witam serdecznie na moim blogu. Postanowiłam go założyć gdyż niezmierna miłość do Andrzeja Falkowicza, bohatera polskiego serialu pt. ,,Na dobre i na złe’’ zaczęła mnie przerastać.  Gdy pojawił się w serialu, nie spodziewałam się, że skradnie moje serce. Szczerze mówiąc, na początku go nawet nie lubiłam... Jednak to się zmieniło. Gdy patrzę na jego twarz myślę sobie ,,Jak można być tak pięknym człowiekiem?’’ Czy wy też tak macie? Jeśli tak to jest strona na której z pewnością odnajdziecie swoje przeznaczenie!

5 komentarzy:

  1. Odnalazłam swoje przeznaczenie, gdy zobaczyłam Falkowicza w TV.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję, jestem z ciebie dumna i Falkowicz pewnie też.

      Usuń
  2. JPRDL! Co to za strona i kto to ten Falkowicz!?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, może mnie pamiętasz z pewnej strony, na której się kłóciłyśmy. Chcę Cię poinformować, ze Falkowicz nie dorasta Edowi do pięt!!!!!

    OdpowiedzUsuń